Нарачки:
1. Дали можам да нарачам диоптерски рамки со стакла преку интернет?
Се разбира. Заедно со нарачката треба да ни оставите информација за типот на стакла и диоптрија, по што можеме да ги изработиме и да ви ги испратиме. Диоптријата можете да ја проверете бесплатно и во една од нашите оптики. За типот на стакла и нивните цени можете да се информирате на 048 42 49 42.
2. Како да знам дека продуктите се оригинални?
Со секој продукт задолжително следува оригинално пакување и сертификат за оригиналност.
3. Каде можам да ги подесам продуктите?
Без разлика дали се работи за подесување на очила, часовници или накит, секое подесување на продуктите се изработува во било која од нашите продавници.
4. Како да го нарачам продуктот доколку го нема во посакуваната локација?
Доколку продуктите кои сакате да ги купите ги нема во вашата посакувана локација, може да се нарача преку нашите социјални мрежи, преку телефонски број или лично на локацијата од каде ќе бидат подигнати.
Достава и враќање на продукти:
1. Колку време е потребно да се испорачаат продуктите?
Продуктите се испорачуваат за 1-5 работни дена по нарачување на истите, со исклучок на продуктите кои треба да се изработат пред да се испратат.
2. Дали можам да го вратам или заменам продуктот кој го нарачав?
Секој нарачан производ може да се врати во рок од 15 дена под услов да не е користен или оштетен, при што клиентот добива целосна рефундација за нарачката. При враќање на продукти, клиентот ги покрива трошоците за испорака.
3. Дали испраќате продукти во друга држава?
Да, во зависност од вашата нарачка и дестинацијата постои опција да се испратат продуктите по пошта или приватни курири. За повеќе информации ве молиме да нѐ контактирате на нашите социјални мрежи или лично во една од нашите продавници.
4. Дали ќе бидам компензиран/а доколку продуктите се оштетени при достава?
Пред да се подигнат продуктите треба добро да се проверат во присуство на курирот. Во случај на било какви оштетувања, пратката мора задолжително да се врати и случајот да се пријави. Во спротивно, ако пратката биде прифатена, клиентот одговара за било какви понатамошни оштетувања.
Плаќање:
1. Дали можам да ги платам продуктите преку интернет?
Постои опција за плаќање на нарачката преку интернет со Visa и Mastercard картички.
2. Дали можам да ги нарачам продуктите без плаќање преку интернет?
Покрај плаќање со картичка преку интернет, постои опција за плаќање на продукти со откупнина при достава на истите.
3. Дали се доплаќа доставата?
Доставата на нарачка над 6000 денари е бесплатна. Ако нарачката е под 6000 денари, клиентот ги покрива трошоците за испорака.